Gyári Ducati alkatrészek és minőségi utángyártott alkatrészek százai vannak már most a shop kínálatában és ez a szám napi szinten növekszik.
A gyári Ducati alkatrészek az országban messze a legrövidebb határidőn belül érhetők el ( ez 23 év ducatis tapasztalata, nincs olyan alkatrész beszerzési csatorna melyet ne próbáltam volna ki magam is )
Jómagam 2001 óta járok napi szinten Ducatival, 10 - 12 éve kezdtem el a motorjaim szervizelésével - építésével foglalkozni, meglehetősen gazdag tapasztalati tőke halmozódott fel az évek alatt. Azt nem állíthatom, hogy a shopban minden termékkel kapcsolatban szereztem gyakorlati tapasztalatot, de nagy részükkel biztosan.
Rendkívül nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy ne csak alkatrészeket kínáljunk amiket ész nélkül különböző adatimport megoldásokkal a shopba felviszünk, hanem megoldást egy adott problémára.
Ennek megfelelően az alkatrészeket adott motortípushoz hozzárendelve kínáljuk. Tekintve a tényt, hogy jelenleg 73 típust kezel a webshop, ez hihetetlen mennyiségű háttérmunkát igényel.
Természetesen a shop nem szentírás, hibák a legnagyobb odafigyelés ellenére is lehetnek, ha ilyet láttok hálásak vagyunk a segítő észrevételekért.
Sok időt töltünk szereléssel, teszteléssel, amennyiben nem tudjuk felvenni a telefont visszahívunk amint újra az irodába érünk.
Üdvözlettel:
A www.ducatiperformance.hu team

Vezérműszíj csere egy ST4S - en. A hengerenként egyforma és az előírásnak megfelelő szintű szíjfeszesség beállítása fontos része a karbantartásnak.

Hengerfejfelújítás egy egy foggal elrakott vezérlésű Desmo Due - n.

Új, áramlásoptimalizált szelep, szelepvezető, szelepfészek. A régi léghűtéses blokkokban ( 8mm szelepszár ) a szelepvezetők rövidek, ezért a rossz beállításra ( pl. nyitott légszűrő + dob + gyári ECU = magas hőfokú égés ) érzékenyek.

Szakadás előtt pár kilóméterrel. A szíjszakadások döntő többsége a messze túlfeszített szíjak miatt túlterhelt, így előbb utóbb beálló csapágyakból ered. Problémát okozhat a nem megfelelő specifikációjú csapágyak alkalmazása is.